Protected by Copyscape Plagiarism Detector

14 April 2011

Melayang!




aku berbaring bersama kucing-kucingku sambil berfikir.

pelbagai perkara yang aku fikir.semuanya tentang masa depan.

masa depan adalah hari esok.sentiasa menanti kita sekiranya takdir masih menginginkan kita terus ada.

kegelapan.sinar cahaya.dua perkara berbeza.

yang mana satu akan mengiringi.

detik ini penentu saat seterusnya.untuk aku melangkah dengan berani.

adakah masa depan aku cerah?
apakah akan aku lakukan dalam masa 10 tahun yang akan datang? 20 tahun?
kebahagiaan atau kesengsaraan?
kepuasan atau penyesalan?

persoalan yang sukar dijawab.professor dan intelek turut buntu untuk menghuraikan.jika ditanya.

aku mengambil jalan pintas.mengingatkan diriku.

semuanya telah tertulis.kita mampu mengubahnya dengan usaha.







No comments:

Post a Comment