Protected by Copyscape Plagiarism Detector

25 November 2011

Menguli Tepung!

Hari ini bersamaan hari jumaat.aku masih lagi tak tidur.aku dan rakan-rakanku berhempas pulas menyiapkan hidangan roti jala dan donut coklat.


Inilah kali pertama aku belajar cara membuat bentuk donut dengan menguli tepung.ia tak semudahnya yang disangka.memerlukan kesabaran yang tinggi dan nilai seni yang tersendiri.


Semua juadah yang kami hasilkan ini adalah untuk mencari rezeki yang halal.inilah pengalamanku.walaupun aku tidak menyumbangkan modal sekurang-kurangnya aku dapat membantu mereka apa yang patut.pengalaman luas menjadikan kita insan yang berguna.


Pada hari ini juga team aku akan bermain menentang pasukan katang fc.semoga pada hari ini aku akan dapat menjaringkan gol.masa untuk aku di sini semakin suntuk.


Aku berharap dengan secebis pengalaman aku pada hari ini memberikan aku seribu erti untuk aku pada masa hadapan.


Yo..yo..yo..!


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment